Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гура Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Гура Л. М. 
Организационно-методические аспекты формирования социально-психологической готовности студентов гуманитарных вузов к педагогической деятельности [Електронний ресурс] / Л. М. Гура, И. Н. Авдеева // Горизонти освіти. - 2014. - № 2. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2014_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гура Л. М. 
О некоторых проблемах и перспективах интеграции высшего образования Севастополя в образовательное пространство Российской Федерации [Електронний ресурс] / Л. М. Гура // Горизонти освіти. - 2014. - № 3(1). - С. 7–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2014_3(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гура Л. В. 
Теоретичні основи формування пізнавального інтересу студента як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Л. В. Гура // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_26
Розглянуто теоретичні основи формування пізнавального інтересу студентів. Обгрунтовано, що інтерес - це складна, динамічна система, у якій взаємодіють емоційні, вольові, інтелектуальні процеси. Акцентовано увагу на пізнавальній активності студента як особистісній освіті, яка виражає інтелектуальний відгук на процес пізнання. Проаналізовано стадії інтересу студентів: зацікавленість, допитливість, пізнавальний інтерес. Запропоновано спеціальні методи для формування пізнавального інтересу: навчальна дискусія, пізнавальні ситуації та ігри.Рассмотрены теоретические основы формирования познавательного интереса студентов. Обосновано, что интерес - это сложная, динамическая система, в которой взаимодействуют эмоциональные, волевые, интеллектуальные процессы. Акцентировано особое внимание на познавательной активности студентов как личностного образования, что выражает интеллектуальный отзыв на процесс познания. Проанализированы стадии интереса студентов: заинтересованность, любознательность, познавательный интерес. Предложены специальные методы для формирования познавательного интереса: учебная дискуссия, познавательные ситуации и игры.
Попередній перегляд:   Завантажити - 867.806 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гура Л. В. 
Педагогічні умови успішного формування комунікативних умінь у майбутніх учителів технології при вихованні в учнів любові до праці [Електронний ресурс] / Л. В. Гура // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_32
Розкрито наукові положення теорії комунікації. Виявлено їх вплив на формування комунікативних умінь у майбутніх вчителів технології. Аргументовано, що у майбутніх педагогів мають бути сформовані педагогічні комунікативні здібності як умова розвитку їх професійної компетентності. Акцентовано особливу увагу на взаємодії трудового навчання із залученням учнів до національних скарбів української культури, декоративно-прикладного мистецтва, традиційних народних ремесел.Раскрыты научные положения теории коммуникации. Выявлено их влияние на формирование коммуникативных умений у будущих учителей технологии. Аргументировано, что у будущих педагогов должны быть сформированы педагогические коммуникативные способности как условие развития их профессиональной компетентности. Акцентировано особое внимание на взаимодействии трудового обучения с привлечением учащихся к национальным богатствам украинской культуры, декоративно-прикладного искусства, традиционным народным ремеслам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.8 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського